Contact Reduceri Copilul: 0374 18 78 94

Intrebari frecvente 24/7

Bine ai venit in locul unde gasesti raspunsuri pentru cele mai frecvente intrebari primite de la clientii nostri.

Comenzi

Cum plasez o comanda pentru un produs?

  • 1. Click pe butonul “Comanda”.
  • 2. Selectezi specificatiile acolo unde este cazul.
  • 3. Poti crea un cont TeamDeals sau te poti loga folosind contul personal de Facebook.
    Alegi cantitatea dorita.
    Completezi datele personale si cele de livrare comanda si ai grija sa mentionezi detaliile suplimentare.
  • 4. Alegi metoda de plata si daca doresti, extra-servicul: Livrare cu verificare.
  • 5. Apesi butonul “Plaseaza comanda”.
Suntem o echipa pentru care nicio intrebare nu este mai putin importanta, deci contacteaza-ne cu incredere.

Cum pot achizitiona un serviciu?

  • 1. Click pe butonul “Comanda”.
  • 2. Selectezi cantitatea.
    Completezi cu datele personale.
    Alegi una din metodele de plata Card/ Card Avantaj (plata in rate)/ Transfer bancar.
  • 3. Urmezi pasii de plata din pagina procesatorului de plati.
  • 4. Cand plata se confirma, primesti automat voucher-ul pe email si in sectiunea “Comenzile mele”.

Pot comanda telefonic?

Da. Departamentul nostru dedicat va sta la dispozitie la numarul: 0374 18 78 94, de luni pana vineri intre orele 08:00 - 18:30.

Am intrebari legate de produs. Ce pot face?

Departamentul nostru dedicat va sta la dispozitie la numarul: 0374 18 78 94 de luni pana vineri intre orele 08:00 - 18:30.

Unde regasesc cosul de cumparaturi?

In prezent comenzile se plaseaza individual. Site-ul Reduceri Copilul promoveaza oferte de produse si servicii de la sute de firme partenere, iar detaliile acestora sunt prezentate in cadrul sectiuniilor "Descriere promotie" si "Prezentare vanzator". In cazul in care doriti sa comandati mai multe produse de la acelasi vanzator accesati butonul "Vezi mai multe oferte ale companiei". Pentru 2 sau mai multe produse achizitionate de la acelasi vanzator, plata transportului se face pentru un singur colet, iar produsele vor ajunge in acelasi timp.

Cum pot anula o comanda?

O comanda se poate anula doar in cazul in care nu a fost emisa o nota de transport pentru livrarea produsului. In situatia in care doresti sa anulezi o comanda, poti sa transmiti un mesaj catre vanzatorul ofertei, direct din site accesand sectiunile "Contul meu" - "Comenzile mele" si "Contacteaza vanzatorul". De asemenea, poti apela serviciul clienti Reduceri Copilul la numarul de telefon: 0374 18 78 94 de luni pana vineri intre orele 08:00 - 18:30.
Plata

Cum platesc?

  • Poti plati online, cu cardul, intreaga suma la finalul comenzii sau poti alege sa platesti cu card avantaj.
  • De asemenea, ai posibilitatea sa alegi plata la livrare.
  • Card Avantaj (plata in rate)
  • Intri pe oferta
    Click pe butonul "Comanda"
    Bifeaza modalitatea de plata "Card Avantaj (plata in rate)", click "Plaseaza comanda".

Am platit si nu am primit cuponul/ voucher-ul. Ce pot face?

Verifica-ti contul TeamDeals in sectiunea "Comenzile mele", dar si e-mailul – inclusiv in Spam.

Tocmai am platit prin transfer bancar. Ce fac in continuare?

In momentul in care primesti confirmarea platii de la banca, iti activam voucher-ul: il primesti automat pe email si in contul tau, in sectiunea "Comenzile mele". Daca trec mai mult de 5 zile lucratoare fara sa fi primit vreun semn, verifica din nou adresa de email – inclusiv in Spam si in contul tau Reduceri Copilul, in sectiunea “Comenzile mele”. In cazul in care nu te descurci, ne poti contacta.
Livrare

Cand primesc comanda?

Termenul de livrare il gasesti in oferta achizitionata si in mesajul de confirmare. Poti urmari statusul in cont in sectiunea “Comenzile mele”.

De ce nu primesc comenzile in acelasi colet?

Daca plasezi mai multe comenzi din cadrul aceluiasi partener, produsele se vor trasmite intr-un singur colet.

Pentru comenzile ce tin de vanzatori diferiti costurile de transport vor fi aplicate pentru fiecare vanzator in parte.
Inlocuire produs

Cum pot inlocui un produs?

Consulta politica de retur si/ sau de termenii si conditiile iar in situatia in care ai o intrebare, poti sa transmiti un mesaj catre vanzatorul ofertei, direct din site accesand sectiunile "Contul meu" - "Comenzile mele" si "Contacteaza vanzatorul". De asemenea, poti apela serviciul clienti Reduceri Copilul la numarul de telefon: 0374 18 78 94 de luni pana vineri intre orele 08:00 - 18:30.
Retur produs

Cum pot returna o comanda?

Consulta politica de retur si/ sau de termenii si conditiile fiecarui partener in parte. Partenerul va rambursa orice suma pe care a primit-o iar taxele aferente returnarii sau inlocuirii produsului o sa fie comunicate de catre vanzatorul ofertei, intrucat acesta este responsabili direct.
Cont

Cum imi creez un cont?

Accesezi pagina: https://teamdeals.ro/account/register, sau folosesti contul personal de Facebook. Te poti loga utilizand numarul de telefon. Alege-ti o parola unica pentru contul tau.

Am primit niste cupoane/ vouchere. Cum le folosesc ?

Fa-ti programare asa cum scrie chiar pe voucher, in sectiunea “Conditii de utilizare”. Daca ai cumparat un voucher de produs, comerciantul iti va face livrarea conform conditiilor trecute pe voucher. In cazul in care perioada de livrare inscrisa pe voucher este depasita, poti sa transmiti un mesaj catre vanzatorul ofertei, direct din site accesand sectiunile "Contul meu" - "Comenzile mele" si "Contacteaza vanzatorul". De asemenea, poti apela serviciul clienti Reduceri Copilul la numarul de telefon: 0374 18 78 94 de luni pana vineri intre orele 08:00 - 18:30.
Website

Promotia care ma interesa a expirat intre timp. Cum o mai pot cumpara?

In cazul in care promotia a expirat anunta-ne si noi vom verifica impreuna cu partenerii nostri disponibilitatea ofertei. In cazul in care produsele sunt inca in stoc si oferta este exipirata de cel mult 3 zile, mai poti plati prin transfer bancar in urmatoarele 2 zile.

Pot avea incredere in TeamDeals?

Suntem de 8 ani pe piata de ecommerce si partenerii nostri au livrat peste 3.000.000 de comenzi. Toate tranzactiile se realizeaza in mod securizat, iar datele sunt procesate fara a fi stocate pe serverele noastre.

Permanent preluam feedback de la clientii nostri si luam rapid masuri in cazul in care exista nemultumiri. Daca esti intr-o astfel de situatie, anunta-ne imediat si vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Nu ai gasit raspuns aici? Avem inca 2 solutii:

  • 0374 18 78 94 (de luni pana vineri 08:00 - 18:30)
  • info@copilul.ro (raspundem cat putem de repede, in ordinea primirii mesajelor)

Vezi promotiile de azi

Acest site foloseste cookies. Mai multe detalii »
Sunt de accord